7 år som webbhotell

Välkommen till Glidecom Networks FAQ

Välj en rubrik för att visa frågor, välj en fråga för att visa svar. Eller använd fritextsökning längst ner på sidan.

Ämne:

E-post
Webmail
Kontrollpanelen
Webbsidor (Linux)
Webbsidor (Windows)
MySQL
Domännamn
Statistik
VPS - Virtuell server
Dedicerad server
  Hur lång är avtalstiden?
  Hur mycket hjälp kan jag få av er?
  Kan jag behålla en server jag hyrt?
  Kan jag nå er dygnet runt?
  Kan ni sköta driften av servern?
  Vad händer om jag får mycket fler besökare än beräknat?

Så länge inte alla andra kunder använder all sin beställda kapacitet samtidigt, kommer det att vara fri tillgång för dina besökare, även om du har överskridit din kapacitet. Teoretiskt kan, om alla våra kunder använder all sin beställda kapacitet samtidigt, tillgången för dina besökare begränsas ner till den kapacitet du beställt. I praktiken är detta ytterst osannolikt. Under normala omständigheter kan du ha betydligt fler besökare än beräknat utan att access för dessa begränsas.

Du kan aldrig i efterhand bli debiterad för trafik.

(visad 310 ggr)

  Vad är dedicerad server?
  Är servern bakom en brandvägg?
Colocation
Faktura
Övrigt

Fritextsökning i FAQ:

© 1997 - 2006 Glidecom Networks AB | info@glidecom.se | tel: 0243-87000 | fax: 0243-87020 
Kontrollpanelen Webmail Hem