7 år som webbhotell

Välkommen till Glidecom Networks FAQ

Välj en rubrik för att visa frågor, välj en fråga för att visa svar. Eller använd fritextsökning längst ner på sidan.

Ämne:

E-post
  Det går inte att skicka e-post till mig, istället skickas e-post till avsändaren som bl a innehåller texten »Quota exceeded»
  Felkoder i Microsoft Outlook
  Har ni stöd för krypterad POP3/IMAP?
  Hur många e-postadresser kan jag skapa till mitt konto?
  Hur många separata e-postkonton ingår?
  Jag får felmeddelande när jag skall skicka e-post.
  Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag?

Be den som administrerar kontot (har tillgång till Kontrollpanelen) att ge dig ett nytt lösenord.

Lösenord för POP3-/IMAP-/Webmailkonto kan ändras med Kontrollpanelen.

Varken vi eller den som administrerar ert konto kan se det nuvarande lösenordet då det är krypterat.

(visad 356 ggr)

  Jag vill att en av mina e-postadresser ska gå till två mottagare, hur gör jag?
  Jag vill skapa en ny e-postadress, hur gör jag?
  Min internetleverantör har stängt port 25 för utgående e-post (SMTP) och jag vill/kan inte använda deras SMTP-server. Vad skall jag göra?
  Spamfilter, finns det?
  Vad skall jag ange som POP3-, IMAP- och SMTP-server i mitt e-post program?
  Varför får jag felmeddelanden eller virusvarningar i retur på e-post som jag aldrig skickat?
  Varför kan jag inte skicka e-post längre?
  Varför är inte mina e-postkonton aktiva?
Webmail
Kontrollpanelen
Webbsidor (Linux)
Webbsidor (Windows)
MySQL
Domännamn
Statistik
VPS - Virtuell server
Dedicerad server
Colocation
Faktura
Övrigt

Fritextsökning i FAQ:

© 1997 - 2006 Glidecom Networks AB | info@glidecom.se | tel: 0243-87000 | fax: 0243-87020 
Kontrollpanelen Webmail Hem