7 år som webbhotell

Välkommen till Glidecom Networks FAQ

Välj en rubrik för att visa frågor, välj en fråga för att visa svar. Eller använd fritextsökning längst ner på sidan.

Ämne:

E-post
  Det går inte att skicka e-post till mig, istället skickas e-post till avsändaren som bl a innehåller texten »Quota exceeded»

Detta innebär att kontot är fullt (quota är förbrukad). Du behöver rensa ditt kontot från gammal e-post alternativt tömma det.
Därefter kan du åter ta emot e-post.

(visad 405 ggr)

  Felkoder i Microsoft Outlook
  Har ni stöd för krypterad POP3/IMAP?
  Hur många e-postadresser kan jag skapa till mitt konto?
  Hur många separata e-postkonton ingår?
  Jag får felmeddelande när jag skall skicka e-post.
  Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag?
  Jag vill att en av mina e-postadresser ska gå till två mottagare, hur gör jag?
  Jag vill skapa en ny e-postadress, hur gör jag?
  Min internetleverantör har stängt port 25 för utgående e-post (SMTP) och jag vill/kan inte använda deras SMTP-server. Vad skall jag göra?
  Spamfilter, finns det?
  Vad skall jag ange som POP3-, IMAP- och SMTP-server i mitt e-post program?
  Varför får jag felmeddelanden eller virusvarningar i retur på e-post som jag aldrig skickat?
  Varför kan jag inte skicka e-post längre?
  Varför är inte mina e-postkonton aktiva?
Webmail
Kontrollpanelen
Webbsidor (Linux)
Webbsidor (Windows)
MySQL
Domännamn
Statistik
VPS - Virtuell server
Dedicerad server
Colocation
Faktura
Övrigt

Fritextsökning i FAQ:

© 1997 - 2006 Glidecom Networks AB | info@glidecom.se | tel: 0243-87000 | fax: 0243-87020 
Kontrollpanelen Webmail Hem